سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هیچ قطره ای نزد خداوند، محبوب تر از دوقطره نیست : قطره خونی در راه خدا، و قطره اشکی در سیاهی [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
سه شنبه 92 مرداد 1 , ساعت 9:13 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم

   (ای پیامبر! )هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند مردگانند؛ بلکه زنده اند و نزد پروردگارشان روزی (معنوی) داده می شوند(169 سوره آل عمران)  

    آنها بخاطر نعمتهای فراوانی که خداوند از فضل خود به ایشان بخشیده است، خوشحالند؛ و بخاطر کسانی که هنوز به آنها ملحق نشده اند ( مجاهدان و شهیدان آینده)، خوشوقتند؛( زیرا مقامات برجسته ی آنها را در آن جهان می بینند؛ و می دانند) که نه ترسی بر آنهاست ، و نه غمی خواهند داشت. (170 سوره آل عمران ترجمه آیت الله مکارم شیرازی)

 

 

تصویر شهید بحرینی

تصویر لبخند شهید بحرینی از سایت ابنا

خداوند چه چیزی در لحظه ی جان دادن این جوان به او نشان داده که گل لبخند بر صورتش مانده?!

   بیقین کسانی که گفتند: ((پروردگار ما خداوند یگانه است )) ، سپس استقامت کردند، فرشتگان بر آنان نازل می شوند که: ((نترسید و غمگین نباشید، و بشارت بر شما باد به بهشتی که به شما وعده داده شده است! (30) ما یاران و مددکاران شما در زندگی دنیا و آخرت هستیم؛ و برای شما هر چه دلتان بخواهد در بهشت فراهم است، و هر چه طلب کنید به شما داده می شود. (31) اینها وسیله پذیرایی از سوی خداوند آمرزنده ی مهربان است )) (32سوره فصلت) (همان ترجمه)   



لیست کل یادداشت های این وبلاگ