سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش، پرده ای جلوگیر از آفتها است . [امام علی علیه السلام]
 
دوشنبه 92 آبان 20 , ساعت 1:25 عصر

"لبیک یا یزید بن معاویه" گفتن تکفیری‌ها را به چشم خود دیدم

 

(بسم الله الرحمن الرحیم)
همایش "مدافعان حریم ولایت" مصادف با شب چهارم محرم الحرام 92 در هیات محبان الائمه تهران برگزار شد.

"لبیک یا یزید بن معاویه" گفتن تکفیری‌ها را به چشم خود دیدم

 

همایش "مدافعان حریم ولایت" با موضوع بزرگترین نبرد خیر و شر در زمان کنونی در سوریه برگزار شد و سید علی فاطمی به عنوان همسفر و همکار شهید باغبانی از حال و روز شیعیان محدوده حرم حضرت زینب(س) و چگونگی حفاظت آنها از حرم مطهر عقیله بنی هاشم سخن گفت.

سید علی فاطمی با بیان خاطراتی از شهید باغبانی و سایر مدافعان حریم حضرت زینب(س) به رجزخوانی وهابیون و سلفی‌های تکفیری در منطقه حلب اشاره کرد و گفت: آنها برای رجزخوانی و تقابل با شیعیان و مدافعان حرم حضرت زینب (س) با صدای بلند فریاد لبیک یا یزید و لبیک یا معاویه سر می دهند.

در ادامه این همایش به نقش "ولایت" در دین اسلام اشاره شد و تاکید شد که عبادت بی ولایت قساوت قلب می‌آورد و کسانی که ولایت ندارند روز به روز در لجن زار جهل بیشتر فرو می روند.

اصابت خمپاره به حرم حضرت زینب (س) و چگونگی غبارروبی شیعیان از حرم مطهر حرم حضرت زینب (س) از دیگر موضوعاتی بود که در این مراسم مورد بررسی قرار گرفت.

بیداری اسلامی، تحولات منطقه و بخصوص شرایط فعلی سوریه از یک سو و نقش و حضور آمریکا در معادلات غرب آسیا بهانه‌ای شد برای برگزاری چنین مراسمی در منطقه 14 تهران تا جوانان و نوجونان بسیجی با اوضاع منطقه و حوادثی که اکنون در منطقه شیعه نشین سوریه در حال وقوع است بپردازیم.

نیروهای القاعده و تکفیری تاکنون کشتارهای وحشیانه و غیر انسانی در سوریه داشته‌اند، آنها 10هزار نفر از ارتش و بیش از 100 هزار نفر از مردم سوریه را کشتند و بیش از 3 میلیون نفر را آواره کردند و مردم سوریه بیش از 30 ماه است که ناامنی را تحمل می‌کنند.

سوریه  محور مقاومت در منطقه خاورمیانه است و به عنوان  پل ارتباطی ایران و حزب الله لبنان شناخته می شود و داشتن مرز مشترک با رژیم صهیونیستی حساسیت منطقه ای این کشور را دو چندان می‌کند. نبردی که اکنون در این منطقه در حال رخ دادن است از پیچیدگی های خاصی برخوردار است که به صورت روایت گونه در این مراسم مورد بررسی قرار گرفت.

در ادامه این همایش کلیپی از حوادث اخیر سوریه و چگونگی رویارویی حق و باطل و دفاع شیعیان سوریه در مقابل تهاجم وهابی‌ها و سلفی‌ها پخش شد که ریشه‌های نفاق و جهل را در حوادث سوریه به خوبی به نمایش گذاشته بود.

این مراسم مصادف با شب چهارم محرم الحرام که مزین به نام دو فرزند حضرت زینب(س) بود برگزار شد و مورد استقبال جوانان و نوجونان دانشجو قرار گرفت.


*** در ادامه گزیده‌ای از سخنان سید علی فاطمی مستندساز و همسفر شهید باغبانی را که خاطرات جالبی از شیعیان و مدافعان حرم حضرت زینب (س) را به خاطر دارد، می‌خوانید،

* وهابیون و سلفی‌ها معمولا عملیات های انتحاری خودشان را در منطقه سوریه اول صبح انجام می‌دهند و بر این باور هستند که اگر در اول صبح کشته شوند ، ظهر را در بهشت با رسول‌الله اطعام می‌کنند.

* در مورد جهالت سلفی‌ها و تکفیری‌ها باید بگویم که کارت شناسایی اعضای جبهه نصره چیزی هست شبیه گذرنامه و اسمش را هم گذاشته‌اند "جواز سفر الجنه" یعنی "گذرنامه بهشت". صفحه اول اسم و لقب و .. اون شخص قرار دارد و سایر صفحات هم مانند شناسنامه های قدیمی که برای هر انتخابات مهری بر روی آن می خورد است که برای اینها هر عملیات یک مهر در آن صفحه شناسنامه می خورد، به این صورت که او هر کسی را بکشد یک مهر جدید در "جواز سفر الجنه" می‌خورد که حدود 70 مکان جای مهر دارد. آنها بر این باور هستند که هر مهری که در این گذرنامه ها می خورد یک طبقه در بهشت بالا می روند.

* آنها در تاریکی شب‌ها بلند بلند ذکر می‌گفتند و در شبی که ما قرار بود مدافعان حرم عملیاتی را انجام دهند و آنها احساس کرده بودند که احتمال دارد اتفاقی بیافتد، شروع به رجزخوانی کرده بودند. نزدیک طلوع آفتاب که شده بود من با دوربین سیمینوف به چشم خودم دیدم که روی سنگرهایشان می‌ایستادند و به سمت ما اینگونه فریاد می‌زدند که «الله اکبر ... لبیک یا رسول الله ... لبیک یا یزید ... لبیک یا معاویه».
برای خواندن ادامه مطالب به آدرس منبع مراجعه کنید :


لیست کل یادداشت های این وبلاگ